среда, 28. април 2010.

Zapis sesti,dosadni kisni dan

Kisa krvi,koja je pocela da pada kasno sinoc,i dalje nastavlja da pada.Pitam se koji li je vrac sinoc u Drugom dnevniku odigrao ples prizivanja kise?U svakom slucaju,u pitanju je bio neki veoma mocan vrac.Ovakvu kisu krvi dugo nisam video u svom nezivotu.

Mlogo mocni vraci Zombije

Lezao sam na zemlji i uzivao.Dovoljno je bilo da otvorim usta i da pustim da mi kapi krvi padaju u usta.Krv je padala po meni i ulazila u mene kroz pore i otvore mog poluraspadnutog tela.
Primetio sam da malo ko nosi kisobran.Svi su,bili zivi,nezivi,zombiji,vamipri,cume,akrepi,vestice,ljudi ili neljudi,uzivali u kisi krvi.Ziveci u ovoj neumereno krvavoj klimi navikli su se na ovakve dogadjaje i naucili su da ih ne primecuju.U ostalom,kisa krvi najbolje spira krvave tragove,krvave ruke i ostatke usirene krvi sa ustiju i zuba.Na krvavoj kisi,krvavi osmesi postaju poput obicnih osmeha i ne razlikuju se od osmeha izazvanih vicevima o plavusama ili o pandurima.

Krvava kisa je lila celog dana

Krvava kisa je,zbog toga,vrhunac demokratije.Kada ona pada,tada nema bogatih,siromasnih,ruznih,lepih,glupih,pametnih...Krvava kisa ne priznaje takve trivijalne podele.Kada ona pada,svi su krvavi,cak i mrtvi.
Nikako ne bi trebalo ignorisati lekovite efekte krvavih kisa na sve srbolike organizme.
Krvave kise lece suljeve,celavost,impotenciju,bolove u srcu,probleme sa varenjem pojedenog smeca,lece komplekse,nepismenost,ludilo.

Leci impotenciju
Krvave kise unistavaju vaske,gnjide,krpelje i ostale lesinare koji parazitiraju i smetaju razvoju zdravog i normalnog organizma.
Krvave kise spiraju sa tla sve devijantne oblike zivota,sve gubavce,daltoniste,razroke,kratkovide i dalekovide.
Korisne su,a jako su jeftine i lako se izazivaju.
Od ove kise sam bas ogladneo.Idem da prezalogajim neko sveze ljudsko meso.

Нема коментара:

Постави коментар